Re: No tak...

Autor: Blazej Zimnak (syncro_at_nospam.scatty.eu.org)
Data: Fri 17 May 2002 - 16:56:57 MET DST

Dnia Fri, 17 May 2002 11:26:35 +0000 (UTC)
"Woyciech Wielogorski" <rdt_at_elend.pl> napisal(a):

[...]
> [...]

Nie sadze, ze byla zbyt wysoka jak dla _takiej_ firmy. Ale o to nie ma sie
co spierac, dla jednego wysoka, dla innego nie, nie o to chodzi.

Mowisz, ze powinno chodzic o istnienie bata. Jakiego bata!? Przeciez TP SA
ma wszystko, za przeproszeniem, w dupie, wiedzac, ze co by sie nie dzialo
to i tak krzywda im sie nie stanie. Przy obecnym prawie i jego
egzekwowaniu bata na Telekomunikacje poprostu nie ma.

Popatrz, ze to anulowanie kar przeszlo bez echa. Nawet prawica slowem nie
pisnela. Nic dziwnego, jesli zaczeliby drzec dzioby to za 4 lata moga byc
spokojni, ze problem spadnie na ich glowy.

W ten sposob monopol TP SA jest chroniony niezaleznie od tego kto rzadzi w
tym pieknym kraju.

--
/* Błażej Zimnak - syncro(at)scatty.eu.org */
/*   I'm looking for place in the sun.     */