Re: PLC

Autor: Robert Homoncik (sp6oje_at_interia.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 13:26:59 MET DST

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> napisał:

> Ja też nie rozumiem idei zagłuszacza. Napisałem tylko, iż ztcw są osoby
> projektujące takie urządzenie. Co do poziomu sygnału generowanego przez
> zagłuszacz, to można by polemizować, trzeba by było znać protokół PLC i
> "wstrzelić" się z czymś, co zdesynchronizuje transmisję. Wtedy
> zagłuszacz siałby minimalnie.

O ile mnie pamięć nie myli to w PLC jest wykorzystywana
mosulacja SS (Spread Spectrum), bądź jakaś jej pochodna
a więc zakłócanie jakąś tam 'zagłuszarką' czy też wpływ
zakłóceń impulsowych jest bardzo mocno ograniczony ...
Robert

_"They said it couldn't be done but he, poor fool, didn't_
         _know about it and went ahead and did"_
Robert Homoncik   	                sp6oje_at_interia.pl