Re: PLC

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 19:26:05 MET DST

> tekst przeczytalem i argumenty tam zamiszczene rozumiem
> ale idei zagluszacza niestety nie...

Ja też nie rozumiem idei zagłuszacza. Napisałem tylko, iż ztcw są osoby
projektujące takie urządzenie. Co do poziomu sygnału generowanego przez
zagłuszacz, to można by polemizować, trzeba by było znać protokół PLC i
"wstrzelić" się z czymś, co zdesynchronizuje transmisję. Wtedy
zagłuszacz siałby minimalnie.

> ALE nadal bedzie SIAŁ na tej czestotliwosci...
> czyli krotkofalowiec nadal nie bedzie mogl pracowac i czlowiek z komputerem
> nie bedzie mial sieci...

Zgadza się. Powtórzę - nie piszę, że to popieram, tylko że o tym
słyszałem. Natomiast co do samego PLC i materiału na serwerze eter,
podpisuję się w pełni.

Nawet w takich malutkich Puławach, na wschodzie Polski, powstały dwie
firmy. Jedna zrobiła infrastrukturę skrętki na pół miasta (moja
szwagierka to ma, nie działa o wiele szybciej niż sdi, ale tanio), druga
robi internet bezprzewodowy. I dało się to zrobić! Obydwie formy dostępu
normalne, ludzkie, cywilizowane i z pomyślunkiem. Natomiast PLC - fuj...

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *