Re: Siec Wodociagowa - Provider internetu.......

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 03:02:43 MET DST

"Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał:

> Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład -
> śmieciarze też nie powiedzieli ostatniego zdania
> w dziedzinie dostępu do Internetu.

E e e, ta sprawa mooooże jest rozwojowa.
MPWiK we Wrocku już od circa 1,5 roku zamierza się za to zabrać, ale jak
w ub.r. śledziłem nieco ich poczynania, to zauważyłem, że najwyrazniej
przeraziły ich konieczne inwestycje, zaś potencjalnie zainteresowane
banki zraziły się masowym spadkiem cen akcji e-spółek i sprawa się
rypła. Były też plany radykalnego zmniejszenia kosztów własmych firmy,
ale tutaj już związki zawodowe się postawiły.

Ogólnie, to moooooże coś z tego wyjdzie, ale wątpliwe. Znacznie bardziej
stawiam na net przez sieć energetyczną ale nie koniecznie PLC.

Rico.
warschau_at_post.pl