Re: Siec Wodociagowa - Provider internetu.......

Autor: Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres) (Grzegorz.Janoszka----ODSPAMIACZ_at_pro.onet.pl)
Data: Sat 18 May 2002 - 23:40:43 MET DST

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> Ja też zawsze uważałem, że tacy - na przykład - śmieciarze też nie
> powiedzieli ostatniego zdania w dziedzinie dostępu do Internetu.

W cywilizowanym kraju wodociągi miejskie dopłacają do ścieków, a zarabiają
na... światłowodach.
Choćby w Krakowie wodociągi zawiązały spółkę z firmą Minix i są w stanie
pociągnąć światłowód między dwoma dowolnymi miejscami w mieście.

Światłowód nie wystaje z muszli, można spokojnie używać toalet ;-)

--
Grzegorz Janoszka