Re: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 19:06:37 MET DST

Dla przypomnienia - napisałem wcześniej:
| Juz dotarla do mnie jedna podobna oferta (w zqasadzie powinna byc
| wyslana do Piotra Kucharskiego) i nie ma zadnych przeciwskazan, by
| moderatorow bylo kilku, o ile oczywiscie sa w stanie w sensowny sposob
| zorganizowac sobie prace, tak by nie pojawialy sie duplikaty i by
| prowadzic w miare spojna polityke ucinania watkow off-topic.

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:
: Wojciech Myszka <myszka_at_norka.eu.org> wrote in
: news:abjojd.3vveikf.1_at_norka.eu.org:
:
: > Jezeli zaczeles tak pisac - postaw odpowiednie wnioski...
: W tym konkretnym przypadku (polipa) uwazam, ze TS nie powinien
: monarchicznie inicjowac moderowania grupy, nie powinien odkladac

Twoje prawo uważać cokolwiek. Pozwól tylko, że zwrócę ci uwagę na drobną
różnicę między "inicjować" a "wprowadzić", bo jak sam wiesz z racji
uczestnictwa w różnych listach dyskusyjnych (i dziwi mnie, że już nie
pamiętasz), pomysł nie był mój, a decyzja o wprowadzeniu moderowania
też nie została podjęta jednoosobowo.

: glosowania az o pol roku (wzgledem swojego zobowiazania z jesieni
: ub.r.), i nie powinien takze teraz planowac moderowania polipa w
: sytuacji, gdy toczy sie glosowanie, czy grupa ma byc moderowana.

1. nie "planuję" moderowania polipa, cokolwiek by to miało znaczyć.

2. powyższe moje stwierdzenie równie dobrze można sformułować "nie ma
   zadnych przeciwskazan, by moderatorow *dowolnej grupy usenet news* bylo
   kilku, o ile oczywiscie sa w stanie w sensowny sposob zorganizowac
   sobie prace...", bo tylko tyle ono oznacza, a jeśli ktoś usiłuje się
   tam doszukać dodatkowych ukrytych treści, to jest to wyłącznie jego
   problem.

: Zwroc, prosze, Wojtku, uwage na to, ze niczego wiecej nie napisalem
: ani nie sugeruje.

: Jesli juz mialbym postawic jakis wniosek, to taki, aby TS do
: zakonczenia glosowania juz sie wiecej nie wypowiadal w sprawach
: zwiazanych z moderowaniem polipa.

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:

> Prosze, napisze jasniej: dopoki w glosowaniu nie zostanie
> rozstrzygniete, czy grupa bedzie, czy nie bedzie, moderowana, dyskusja
> na temat sposobu moderowania jest przedwczesna, zwlaszcza rozpoczeta
> przez inicjatora moderowania, ktory opoznil zapowiadane glosowanie na
> temat moderowania o pol roku, a teraz to glosowanie prowadzi. Ktos
> moglby bowiem domniemywac, ze wynik glosowania jest juz znany. Czy
> teraz rozumiesz mnie lepiej, Wojtku?

Niniejszym oświadczam, że nie jestem wielbłądem.

Jednak ponieważ powyżej zacytowany akapit poprzez stwierdzenie "a teraz
to glosowanie prowadzi" wygląda tak, jakby był jednak adresowany do mnie,
napiszę to może jaśniej i wyraźniej, a decyzję o tym, czego autor cytatu
nie napisał i czego nie sugeruje pozostawię jego odbiorcom:

1. nie ja jestem inicjatorem moderowania,
2. mój list, który stał się przyczyną powyższej dyskusji
   (<abgp55$b5f$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>) nie jest pierwszym w wątku i
   bynajmniej nie jest rozpoczęciem dyskusji o sposobie moderowania.

Maćku, jeśli jednak istotnie masz na myśli mnie, to sprawdź proszę w słowniku
znaczenie słowa "inicjować", "rozpoczynać" i pokrewnych.

Drobnymi różnicami między "opóźnił" a "rozpoczął z opóźnieniem" nie
zaprzątaj sobie głowy.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz PGP 56A1520D tsurmacz_at_ict.pwr,wroc.pl
  |__(____/ tylko możliwe, i ani trochę prościej.  Albert Einstein.