Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 19:06:45 MET DST

"Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <bloodman_at_trzcianka.one.pl> wrote in

> Gdyby nie mieli zgody, to by tam ircd nie było od ładnych kilku lat.

            Pewnie masz rację, choć nie takie rzeczy widziałem odpalane na
uczelnianych kompach ;-), a stronka położyłaby kres dyskusjom, czy to
aby na pewno legalnie uruchomione i administrowane (no, jak się ktoś
uprze to może jeszcze próbować poskarżyć się ministerstwu - wszak ma
prawo ;-) ).

--
/****     1. Look both ways when crossing roads      ****\
*****     2. Don't wear slippers 'til you're old     *****