Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Lukasz Kozicki (lkozicki_at_atelier.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 15:58:30 MET DST

Robert wrote:
> Widzisz ... my chyba dyskutujemy zupełnie o czymś innym :)
> Jeśli prezydent zdecyduje, że WSZYSTKIM obywatelom na ich urodziny rozda po
> 2 zielone kulki to ja, TYLKO DLATEGO, że jestem gruby albo łysy nie mogę

Dotąd nikt w Polsce nie zadecydował, ze _każdy_ ma dostęp do Internetu i Usenetu.

> Moim zdaniem internet, ircnet ... to są usługi o charakterze publicznym.

Wygląda na to, że tkwisze jeszcze głęboko w okowach socjalizmu,
w którym spraweidliwe znaczyło tyle co wszystkim po [g|r]ówno. Teraz
jest każdemu z/g posiadanych możliwości, zasług i potrzeb.

Pozdrawiam,

--
Łukasz Kozicki