Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Plonk (p_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 20:51:11 MET DST

------=_NextPart_000_043C_01C1F9F1.33DCD6B0

>"Paweł 'Róża' Różański" <rozie_at_priv.onet.pl>
>Mylnie zakładasz, że usenet jest 'dla wszystkich'. Coś pokręciłeś. Niusy i IRC naprawdę są dla wszystkich.
>To, że
>filtrowanie jest na zasadzie niewpuszczania wybranych zamiast na
>zasadzie wpuszczania wybranych, to drobny szczegół organizacyjny.
To tylko proste zabezpieczenie przed nadużyciami. Z ograniczaniem
dostępu nie ma nic wspólnego. W interesie wszystkich użytkowników
niusów jest, by każdy zainteresowany mógł opublikować swój artykuł.
Jaki serwer do tego użyje niespecjalnie jest istotne. Istotne jest, by
pobierał artykuły z najbliższego po sieci.
>Firma prywatna jak najbardziej może. To może uczelnia publiczna też może ???
>Ależ obywatel ma prawo dostępu. No patrz a na początku pisałeś, że nie ma.
>Problem leży w znalezieniu firmy,
>która mu ten dostęp zaoferuje (do każdej z usługi z osobna, rzecz
>jasna).
Póki co problemem jest ograniczanie dostępu.

------=_NextPart_000_043C_01C1F9F1.33DCD6B0
        expiration="Sun, 12 May 2002 20:50:53 +0200"; length=4475

------=_NextPart_000_043C_01C1F9F1.33DCD6B0--