Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Plonk (p_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 18:07:00 MET DST

------=_NextPart_000_03DA_01C1F999.44437A70

>"Maciek Uhlig" <muhlig_at_us.edu.pl>
>to moze ja wyjasnie, ze w mojej koncepcji reklamy mialyby byc
>doklejane tylko czytelnikom korzystajacym z danego serwera, nie bylyby
>one w spoolu i nie bylyby feedowane wraz z artykulami
To niespecjalnie można zrobić w ramach jednego protokołu
transportowego, gdzie zasadniczo nie ma rozróżnienia między wymianą
artykułów z czytnikiem i z drugim serwerem. Nigdy nie wiesz czy dany
klient nie jest przypadkiem serwerem wymieniającym artykuły z innymi,
co wymagałoby niedołączania reklamy. Nawet gdybyś publikował przesyłki
IMAPem nie miałbyś pewności, że nie są wtłaczane z powrotem z użyciem
NNTP.

------=_NextPart_000_03DA_01C1F999.44437A70
        expiration="Sun, 12 May 2002 18:06:57 +0200"; length=1779

------=_NextPart_000_03DA_01C1F999.44437A70--