Internet a zniesienie struktur panstwowych... Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Ziemek Borowski (ziembor.news_at_ZiemBor.Waw.PL)
Data: Fri 10 May 2002 - 10:34:32 MET DST

Piotr 'VaGla' Waglowski na pl.internet.polip:
> Jesli wezmie sie pod uwage, ze internet narodowy mialby byc u swych podstaw
> (a wiec odnosnie dysponentow narodowej hierarchii) osadzony w porzadku
> prawnym panstwa - dysponci tych hierarchi winni byc podmiotami panstwowymi,
> lub na podstawie stosownej delegacji ustawowej podmiot komercyjny,
> najpewniej wyloniony w drodze przetargu....
>
> Tyle ze caly internet doprowadzi _z czasem_ do zniesienia struktur
> panstwowych...

Myślisz? Ja rozumiem właśna waluta z Cryptomnionu. Ale zniesienie
struktur państwowych? chyba się rozpędziłeś. Mógłby jakoś uzasadnic taką
,,przepowiednię'': jakieś przsłanki do tego? Bo Sieć nie dość że nie
radzi sobie z własną stukturą i samorządem to jeszcze niezbyt widać
perspektywy na zmianę takiego stanu rzeczy.

--
Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/