Re: Symetria routingu BGP w TPNET :-)

Autor: Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres) (Grzegorz.Janoszka----ODSPAMIACZ_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 00:07:05 MET DST

Użytkownik "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <Przemyslaw_at_Gambit.Gubernat.NET>
napisał w wiadomości
> Z dialogu do IParters idzie poprawnie, czyli via TP S.A. natomiast w drugą
> stronę już nie gdyż "to jest sprawa polityczna" i routować drugą stronę
> nie będzie po TP S.A.
> AFAIR IParners nie przyjmuje ASa Dialogu po TP S.A.

Hmm... Dialog stracił styk z MANem wrocławskim??

> Raczej Dialog celowo ustawił łączność przez TP S.A.

Swego czasu ustawiałem, że Dialog ma być widoczny przez 7 AS (różne MAN
akademickie) zamiast najkrótszej ścieżki przez TPSA.

Wydaje mi się, że sytuację by poprawiło wprowadzenie communities przez TPSA,
o ile tego nie zrobili już, nie siedzę teraz dokładnie w BGP.
Poza tym Dialog też mógłby parę rzeczy zmienić, choćby prependy na
niektórych łączach.

--
Grzegorz Janoszka