Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Tomasz Wroblewski (avis_at_SPAM-WON-pac.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:09:16 MET DST

"Krzysztof Zietara" <tarhim_at_studio.net.pl> naprodukował(a) co następuje:
> Nie widzę powodu, dla którego popularność usługi miała zmieniać jej
status
> prawny.
Czemu prawny? Chodzi mi raczej o to, że jeśli świadczysz usługę, która
cieszy się ogromną popularnością to _nie w pożądku_ jest blokowanie
dostępu do niej np. nieparzystym IP bez sensownego powodu.

> Ktoś musi podejmować decyzje. Wolałbyś komitet czy może od razu skargi
do
> NSA?
Kto by to nie był i tak nie chciałbym zostać odcięty bez powodu.

> O, to, to. I to nie tylko kwestia cierpliwości, ale raczej IMHO narzutu
> pracy. Jakby przy każdym wyskoku ircop miał pisać do abuse i czekać na
> odpowiedź...
Ale skoro abuse samo zgłasza się do ircopa...

Proponuję EOT.

Avis