Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 02:14:39 MET DST

"Jarek Hirny" <jarekhirny_at_poczta.onet.pl> napisał
> I stało się tak, że Moi napisał(a):
> BTW, nie dowiedzialem się, kiedy pl.* przestało być własnością TS-a. A
> bardzo mnie to ciekawi.

Odpowiedz sobie na pytanie: to jak TS moze sobie te hierarchie
zabrac i np. wrzucic do szuflady? Przeciez jest Jego...
A potem co? Napisze do BNAFHii, podpisujac najtajniejszymi
kluczami, ze wlasnie schowal do szuflady pl.*, bo np. ma juz to w ...?
Ciekawe co chlopaki by na to...? Epidemia samobojstw?
Jak lemingi?
Obawiam sie, ze jednak zbyt czarny to scenariusz. To chyba tylko
kwestia rekonfiguracji feedow?

> Dobra. To teraz przytocz mi co jest nieprecyzyjnie określone na
> www.usenet.pl

Np. termin pomiedzy uzgodnionym RFD a CFV.
Nb. znacznie gorzej jest to ujete w FAQ pnn-g.

> Tzn. uważasz, że faktycznie nia ma nic złego z nabijaniu się z głupich
> propozycji? To uzgodnij jedną wersję sam ze sobą, a potem ją zaprezentuj
> szerszej publice, bo ja już się gubię.

Kilka postow nizej twierdze, ze uleganie flame-bait'om jest rowniez
trollingiem.

> Wiesz, mi idzie pisać tylko za siebie, nie za całą resztę grupy. Ale, z
> całym szacunkiem, nie podejrzewam "pomysłodawców" niektórych "grup"
> dyskusyjnych o wystarczający poziom inteligencji, aby mogli mnie do
> czegokolwiek prowokować. To też wymaga trochę pomyślunku.

Ciebie, pewnie nie. Ale spojrz jak wyglada watek na grupie.

> Jeśli pierwsza propozycja trzyma się kupy, i przejawia sobą jakikolwiek
> ułamek racjonalności, to doczekuje się ona rzeczowej i dogłębnej krytyki
na
> n-g. A jeśli autor na odesłanie go do FAQ -- bo i na nic więcej nie
> zasługiwał zresztą -- reaguje w sposób chamski, to czego się więcej
> spodziewasz?

Chyba jednak nie 300 postow OT. Chyba nawet nie OT - po prostu,
o niczym, a potegujacych jedynie agresje biednego idioty.

> Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666

Pozdrawiam,

Moi