Re: Kiedy ktoś zrobi

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_trzcianka.one.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:15:19 MET DST

Więc Mon, 6 May 2002 02:24:36 +0000 (UTC),
Aguirre <---_at_tpnet.pl> pisze:

> Dlaczego IRCopowie odpalili procesy ircd ?

Dlaczego powstały szkoły?

> Czy naprawdę nikt nie dostrzega, że istnienie IRCnetu
> w Polsce w jego obecnej formie organizacyjnej jest
> zjawiskiem _patologicznym_ ?

Czy naprawdę nikt nie dostrzega, że istnienie szkół
w Polsce w ich obecnej formie organizacyjnej jest
zjawiskiem _patologicznym_ ?
Przecież w każdej szkole idzie dostać narkotyki.
Dzieciaki uczą się od starszych kolegów najgorszych
nawyków - przeklinania, picia, palenia, narkotyzowania się...

Co? Nie jest tak? A TY SIE MARTWISZ O JAKIŚ IRC ?????

> Nie mówie o sposobie zarządzania lecz o _finansowaniu_.
> Dlaczego budżet Państwa - czyli podatnicy - są zmuszeni
> do sponsorowania prymitywnej rozrywki grupki pasożytów ?

Ja też. Płacę podatki, i z moich pieniędzy utrzymują
się organizacje służące do rozprowadzania narkotyków
wśród dzieci i młodzieży.

> Jeśli osoby administrujące oraz korzystające z IRC-a
> mają ochotę się w to bawić to niech do jasnej cholery
> sami za to płacą ! Kickujcie się i banujcie za własne
> a nie publiczne pieniądze !

Wiesz jaka się zrobi dopiero afera, jak za irc będzie trzeba
płacić? Ty lepiej nie zaczynaj - bo skoro chce się kogoś
zabić za głupiego opa, to za placenie może być jakaś grubsza
afera w stylu zmiana rządu, czy powstanie, partyzantka, bojówki...

bp, nnmsp.

--
Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak		Choose  life,  choose  scene!
<bloodman_at_trzcianka.one.pl>		> S y m p h o n y   2 0 0 2 <