Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 04:25:58 MET DST

Piotr KUCHARSKI, napisał(a):

> Zapytajcie np. Astercity, jak im się to udało.

Taka mala uwaga - to byl dostep wdzwaniany wiec zapewne dynamiczne IP
(ale z tym tez mozna sobie poradzic)

> O, nie. Najpierw ircop dostaje list od niejakiego dyrektora Krakowiaka,
> który go straszy sądem, a potem niejaki Wabia na www.now-acc.pl zachęca
> swoich użytkowników do wysyłania listów do ircopa, jako sprawcy K:line.
> Potem dopiero oszołomy przysyłają listy.
>
> To, co mi się udało znaleźć, umieściłem na
> http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/fiber.net/

To faktycznie zmienia postac rzeczy. Dziekuje za spokojne przedstawinie
sprawy "z drugiej strony"

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Smoking is a leading cause of statistics.