Re: Wlasnosc procesow [Bylo: Kiedy ktoś zrobi

Autor: Yoss (bartek_at_milc.com.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 00:51:50 MET DST

Tomasz, napisało Ci sie:
> Troche kultury. Chyba że chcesz abym dodał za tym zdaniem "prostaku"...
> Poza tym "proces", "ircd". Nie pisało nic o łączu.

Troche sie zbulwersowalem, ale o tym za chwilke, sorry.
Poza tym, ircd bez lacza to chyba malo uzyteczny jest, nie? ;>

> Słucham? Czytanie korespondencji od/do pracownika?
> I Ty tak masz_jako_pracownik/robisz_jako_szef ?

Na szczescie ani jedno, ani drugie. Ale wiem, ze takie sytuacje nie sa
niestety zadkoscia.

Wlasnie to podejscie mnie tka zbulwersowalo. Pietnascie minut przed tym
jak pisalem tego posta kilku gowniarzy beztrosko lamalo lawke przed
blokiem, a jak ich "delikatnie" upomnialem to dziarsko stwierdzili "ze
przeciez ona jest niczyja" :\

> Nie rozumiesz. KUPUJE konto. Admin jeśli pozwala, stawiam ircd.

Zdaje sie ze mowa byla o koncie _uczelnianym_. To chyba nie to samo, co
konto komercyjne...

> Na nic nie dałeś. Nawet porządnie nie wykorzystałeś pieniędzy
> jakie państwo i inni podatnicy na Ciebie wydali ;)

Spoko, niech Cie glowa nie boli o ta kase :P

--
Bartłomiej Butyn aka Yoss
Nie ma tego złego co by na gorsze nie wyszło.