Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ?

Autor: Paweł Świrek (dupa.8_at_adres.w.sig.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 22:34:17 MET DST

Piotr Meyer wrote:

> Zasadniczo miałem się powstrzymać, ale: czy możesz opisać mi, jak
> wyobrażasz sobie ten porządek? Chyba, że "ja rzucam ideę a wy ją
> łapcie"

Jakoś tego sobie do końca nie wyobrażam, bo to trochę się za bardzo
wymknęło spod kontroli. Przede wszystkim powinno być tak, jak w prywatnych
firmach, czyli koniec z obijaniem się, z graniem w Quake na sieci przez
asystentów, itp. Ale wiem, że to niewykonalne. Na uczelniach od lat panuje
zbyt duży bałagan, żeby to opanować. Wiem to z doświadczenia (5 lat
studiowania na elektronice na AGH i teraz podyplomowe)

> Z komercyjnym IRCem będzie tak samo, jak byłoby z komercyjnymi newsami.
> User: "Jak będzie komercja, to będzie dobrze!"
> Admin: "A ile zapłacisz za dostęp? Serwer news ma swoje potrzeby"
> User: "No, nie więcej niż dwadzieścia złotych miesięcznie!"
> Admin: [nieco zrezygnowany, nie ma już siły wysyłać kolejnemu młodemu
> gniewnemu krótkiego wykładu na temat cen pasma i sprzętu, a
> potem tłumaczyć, że 'nie da rady, oba samce']

Będzie tak samo, a nawet i gorzej. Dojdzie jeszcze zakładanie dławików
przez TPSA na łącza, do których są podpięte ircserwery i dopiero będzie...

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
mailto:pawel.swirek_at_plusnet.pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755