Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Piotr Meyer (aniou_at_root.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 15:32:39 MET DST

Paweł Świrek wrote:

> Niekoniecznie. Lepiej byłoby już zrobić porządek na uczelniach, ale to może

Zasadniczo miałem się powstrzymać, ale: czy możesz opisać mi, jak
wyobrażasz sobie ten porządek? Chyba, że "ja rzucam ideę a wy ją
łapcie"

> być trudne. Komercjalizacja ... niebardzo. Mogą być duże lagi, splity i

Z komercyjnym IRCem będzie tak samo, jak byłoby z komercyjnymi newsami.
User: "Jak będzie komercja, to będzie dobrze!"
Admin: "A ile zapłacisz za dostęp? Serwer news ma swoje potrzeby"
User: "No, nie więcej niż dwadzieścia złotych miesięcznie!"
Admin: [nieco zrezygnowany, nie ma już siły wysyłać kolejnemu młodemu
        gniewnemu krótkiego wykładu na temat cen pasma i sprzętu, a
        potem tłumaczyć, że 'nie da rady, oba samce']

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer