Re: Sklep internetowy robi klijentów w balona!

Autor: Michal Jeczalik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 16:00:33 MET DST


"Tomasz Nowak" <tnowak_at_nospam.netventure.pl> writes:

> Użytkownik "ele" <meed_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:a94rl7$ab4$1_at_news.tpi.pl...
> > Pytanie: Czy sklep może się wycofać z tak przyjętego i potwierdzonego
> > zamówienia?
>
> Mam prośbę żebyś powiedział otwarcie co to był za sklep internetowy,
> żebyśmy w przyszłości uważali.
>
> Ja miałem podobne przeboje ze sklepem Wirtualnej Polski (ws.pl),
> ale problem polegał na tym, że towar był w stanie "niedostępności
> u dostawców" pomimo tego, że był w cenniku.

Dokładnie, po tygodniu czekania i braku kontaktu kupiłem w normalnym
sklepie (co tak w ogóle polecam zawsze, bo warto ruszyć tyłek i mieć od
razu...). Po kolejnych kilku dniach zadzwonił pan z WS i powiedział, że już
nawet jeden artykuł z sześciu udało im się skombinować, ale muszę dalej
czekać... :)))

-- 
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:12:25 MET DST