Re: Neostrada - kilka pytań

Autor: Bartosz Kaczynski (bart_at_nospam.polbox.com)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 12:26:58 MET DST

Dnia 04.04.2002 18:57, Użytkownik Shot napisał:
> Witam.

[ciach]

> Limity. Według neostrada.pl od poniedziałku powinny "działać" limity ruchu,
> według infolinii limitów nie ma i nie będzie.
Cosik kiepsko czytasz te strone neostrady...limitow nie ma i nie bedzie...

> Ceny. Według neostrada.pl nic się nie zmieniło, według infolinii - owszem, ale
[ciach]
Nic sie nie zmienia (przynajmniej do wrzesnia)
tylko lokalne obnizki za marzec 10% i "brak inetu" przez jakies tam
okresy...

> Po tym mocno przydługim (sorry...) wstępie czas na konkretne pytania:

[ciach]
> Czy dalej stałe IP będzie dostępne tylko dla abonentów łącz 1M i 2M?
z wolno zmiennym IP da sie zyc i nawet miec www i poczte, nawet
dns'a...oczywiscie sa ludziki ktorym to nie wystarcza...

> Czy ktoś się orientuje, ile czasu w praktyce trwa zakładanie Neostrady w moim
> rejonie? Infolinia mówi o 10-30 dniach; mi bardzo zależy na "wyrobieniu się"
> (o ile to możliwe) jeszcze w kwietniu, ale jeśli w moim rejonie trwa to krótko
> (lub na pewno pełne 30 dni i przed majem nie mam szans), to wolę poczekać na
> nowy cennik...
nie czekaj...lepiej sie nie ludzic

_pozdrowka
_bartek