Re: Co sądzicie o nowej ofercie Tele2

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 18:02:15 MET DST

>Generalnie polega na tym że podłączenie kosztuje 199zł a abonament 99zł bez
>limitu transferu. Warunek - co najmniej 5 chętnych na podłączenie...
>Ja osobiście się zastanawiam, chociaż przy 5 osobach pewnie sieć amatorska
>by się bardziej opłaciła, ale nie znam się na tym...

Za oplate instalacyjna 199x5 i oplate miesieczna 5x99 i laczu 128
(dzielonym na 5) to firme tele2 nalezy obsmiac a potem wziac sobie
neostrade 256 lub w ekonomicznym wykonaniu SDI. Podzielic na tych piec
osob a roznice w oplatach prosze przekac na rzecz wszystkich
zrobionych w buraqa przez ta firme...

januszek