Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Dominik Mierzejewski (dominik_at_nospam.rangers.eu.org)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 17:47:21 MET DST

Date: Tue, 2 Apr 2002 12:50:35 +0000 (UTC)
From: Krzysztof <kzal_at_pol.pl>
> "Krystian Stypula" <krisfm_at_home.pl> wrote in

> Bo tak na dobra sprawe to (poki co) nie ma podstaw prawnych. Mialem
> przypadki ze jakis SPAMEr strasznie sie oburzyl i straszyl mnie prawnikami
> i sadem, ze niby mu uniemozliwiam prowadzenie dzialalnosci gospodarczej i
> prowadze polityke nieuczciwej konkurencji.

Dokładnie takich samych argumentów użył jeden ze spamerów, grożąc PolSpamowi.
A ponieważ administratorzy PS nie mają ochoty być ciągani po sądach, nawet
jeśli nic nie można im udowodnić, to PS czeka reorganizacja. Oczekujcie
wieści na pl.news.mordplik.

--
"The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
        -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"