Re: Usenet w portalu Gazeta.pl

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 21:51:06 MET DST

Usenet Gazeta.pl, napisał(a):

> Reasumując: daj nam szansę i nie zakładaj od razu, że będzie gorzej niż być
> może :) Użytkownicy Gazeta.pl to naprawdę fajni ludzie i wniosą i tu więcej
> dobrego niż złego :)

PRzeciez pochwalilem ze ardzoszybko reagujecie. :-)

Pozdrawiam
PS - nie jestem pewien czy skaszaniona druga linia jest moja wina czy
wasza - do tej pory zaden czytnik nie mial takich problemow

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
.. Some days you're the dog, some days you're the hydrant