Re: Prawo, spam a "adres publicznie dostepny w Internecie".

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_amiga.fdns.net)
Data: Sun 31 Mar 2002 - 21:49:26 MET DST

Więc Sat, 30 Mar 2002 22:56:19 +0000 (UTC),
Steven Jurczyk <steve_at_post.pl> pisze:

> Alez reklama jakiegos produktu lub uslugi jest propozycja zawarcia
> umowy zakupu...

A gdzie tam.
"Informujemy, iż posiadamy towar" - gdzie tu masz propozycje?

> 5) reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w
> szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
> publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
> nadużywanie technicznych środków przekazu informacji.

I teraz powiedz w sądzie, że jak prześle Ci reklame raz na miesiąc
to jest nadużywanie... ;)
Nawet ja, który nie cierpię spamu, oddaliłbym Twój wniosek...

--
BloodMan <bloodman_at_amiga.fdns.net>