Re: internet radiowy

Autor: Paweł Świrek (dupa.8_at_adres.w.sig.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 05:59:02 MET

mysi0r wrote:

> Ja robie cos takiego w Krakowie i nie jest tak drogie jak napisales ;-)

Nie wiem, o czym napisałeś, ale ja miałem na myśli ofertę firmy Datastar
(http://www.datastar.pl)
Cennika na stronie to oni nie zwykli umieszczać (link nie działa!), ale mam
teraz przed sobą ich cennik (wraz z ulotką).
Ceny są nieciekawe. Są w ofercie dwie usługi. Standard i Premium. Standard
jest tańsza. Premium ma więcej możliwości (m.in. roch międzynarodowy
kierowany do Teleglobe i Telii z wyższym priorytetem, niż w usłudze
Standard, gwarancja SLA)
W usłudze standard ceny są takie u nich:
A. Usługa STANDARD
Przepustowość | aktywacja | abonament (mies) |
64kb/s | 1000PLN | 599PLN |
128kb/s | 1200PLN | 799PLN |
256kb/s | 1800PLN | 1199PLN |
512kb/s | 2500PLN | 1499PLN |
1024kb/s | 4000PLN | 1999PLN |
2048kb/s | 6000PLN | 2999PLN |

B. Usługa PREMIUM
Przepustowość | aktywacja | abonament (mies) |
64kb/s | 1000PLN | 999PLN |
128kb/s | 1200PLN | 1299PLN |
256kb/s | 1800PLN | 1899PLN |
512kb/s | 2500PLN | 2499PLN |
1024kb/s | 4000PLN | 3499PLN |
2048kb/s | 6000PLN | 5499PLN |

Jak widać, ceny są straszne. Wolę już SDI niż coś takiego. Łącza przy SDI
są takie jakie są, ale za 140 zł miesięcznie, a nie za >799PLN

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
mailto:pawel.swirek_at_plusnet.pl http://www.nzs.pl/~swierk/ +48607332755