Re: Netia SDSL

Autor: Connecticut (pf64_at_poczta.interia.pl)
Data: Tue 19 Mar 2002 - 16:37:51 MET

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_waw.pdi.net> napisał w wiadomości
> Obciazenie, kochany, obciazenie... majac lacze 256kbps jestes w stanie
> skonsumowac srednio 20% pasma - bo wiecej nie zdazysz przejrzec.

Co ty powiesz, a jak sobie zapuszcze ściąganie nonstop plików z serwerów ftp i
kazyy
to też przyjdą i mnie odłączą? czy jak zobaczą że jestem sam to powiedzą ok,
myśleliśmy że ma pan sieć LAN.
Albo sytuacja odwrotna sieć LAN, użytkownicy to jacyś lenie, lamerzy i w ogóle,
tylko sprawdzają pocztę,
oglądają www i rozmawiają przez gadu, obciążenie niskie i nikt się nie
zorientuje że kabelek poszedł do kilku osób?

>A ty bys
> chcial za cene lacza koncowego dla praktycznie pojdynczego uzytkownika
> miec lacze do dalszej odsprzedazy...

Nie do celów zarobkowych tylko do sieci osiedlowej.

> Takie lacze tez praktycznie kazdy provider ci da - to tylko kwestia
> ceny.

To łącze stałe komercyjne to coś innego niż SDLS z netii np??
powiedzmy że i tu i tu 256kbps, sugerujesz że netia podłącza 64 takie osoby do
jednego łącza,
a jak kupie w innej firmie droższe to już jest coś innego??