Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne

Autor: Marcin Marszalek (azzie_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 23:29:02 MET

Krzysztof Oledzki <ole_at_wytnijto.hoth.jmg.com.wytnijto.pl> wrote:

> A nie znam..

Ja znam, trzymam u nich maszyne :-) Na lacze nie narzekam i mam ogolnie
mile doswiadczenia. Czasem BGP robi rozne dziwne rzeczy i pakiety
TPSA<->ETOP chodza w jedna strone przez ich lacze do Polpak-T a w druga
przez lacze satelitarne i zwiedzaja Stany, albo serwery graja pakietami
w ping-ponga. Ale sa to rzeczy krotkotrwale i chyba wszedzie dosc
powszechne :-) Rozne zabawne routingi mozna ogladac pare razy w
miesiacu, zwykle po godzinie przechodza.

Wieksze awarie (na zasadzie ze wszystko poza www.etop.pl lezy) mialy jak
dotad miejsce srednio raz na dwa miesiace i trwaly do pol dnia. Raz
zdarzyl sie dluzszy przestoj i interweniowalem. Troche ciezko sie bylo
dobic do kogos kompetentnego, ale pozniej bylo milo i juz poszlo szybko.
Przynajmniej jak powiedza ze zrobia, to robia :-)

Odnosze wrazenie, ze za siec odpowiadaja ludzie kompetentni, choc troche
ciezko odpowiednia osobe zlapac zeby dolozyc pamieci do swojego serwera,
czy zmienic wpisy w revdnsie :-) Mysle jednak ze w tym przypadku nie
bedzie to mialo znaczenia. Nie wiem niestety jak wyglada sprawa
posiadania lacza do ETOPu, moge wypowiadac sie tylko na temat
funkcjonowania ich wyjsc na swiat i kontaktow z przedstawicielami.

Ogolnie jestem zadowolony ze wspolpracy z ta firma, w zasadzie od dwoch
miesiecy bez przerwy wszystko dziala w rozsadnych granicach i nie mam
powodow by narzekac.

Pozdrawiam

--
Azzie