Re: Powrot Arnolda Buzdygana i dosc ciekawa idea

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 23:46:57 MET

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Ogolnie nie wiem co o tym myslec - z jednej strony (nie)slawny Arnold
> Buzdyga z drugiej troszke racji ma. Sprawa jest dosc szeroko opisana w
> dzisiejszej Wyborczej(Gospodarka) (w wydaniu internetowym jest juz tylko
> opinia prawnikow :
> http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=726397&dzial=010393
>
> Ogolnie sprowadza sie do pobierania tantiemow od ISP oplat za korzystanie
> z stron (roznych od portali do stron prywatnych) (jako ze dzieki tworcom
> strony tych ludzie chca korzystac z inetu)
> Czyli cos w rodzaju ZAIKSa.

> [...]

ISP/Telekomy z wielka przyjemnoscia beda zadaly od tego STI listy stron
internetowych, za ktorych ogladanie trzeba bedzie placic, zeby dostep
do nich natychmiast wyblokowac.

A STI to naciagacze, niech podpisza z CitiConnect-em umowe
na mikroplatnosci za ogladanie "wartosciowych" stron.
IMO kwintesencja dla sprawy byla szczesliwie dolaczona ramka o
historii Bluzdygana, Partii Niskich Cen itd. :)))

P/