Re: Czy ktos o tym slyszal?

Autor: Jarek Granat (jarek_at_adeon.lublin.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 15:00:26 MET

> Sluchajcie niedawno w Gdynii [w Centrum] znalazlem ogloszenie o firmie
> dostarczajacej inet.
> Jest podobno w fazie powstawania [gdzies niby dziala]. Nazywa sie to tak
> Stowarzyszenie Milosnikow Sieci Lokalnych "DTNet"
> Nie wiem co jest grane, ale firma jakos dziwnie "pachnie", poniewaz:

To nie firma i nigdy tak tego nie traktuj.
Po prostu "siec osiedlowa".

> - nie jest nigdzie zarejstrowana [bynajmniej na terenie Gdynii]
I nie powinna byc. Po co wchodzic w breje taka jaka jest rejestracja firmy
udostepniajacej internet.

> - reklamuje sie, ze daje staly dostep do internetu, a raz ze tylko do
sieci
> lokalnej
No i dobrze.

> No to chyba najwazniejsze fakty o nich. Powiedzcie mi gdzie tu logika
> marketingu? Albo nawet chec dzialalnosci spoleczej [organizacja NON
PROFIT],
> nie wiem moze i jest, ale ja jej nie moge znalezc :o), wiec dlatgo prosze
> was o jakies info jak byscie przypadkiem posiadali...

Ehhh....
Wyobraz sobie ludzi, ktorzy chcieli miec nielimitowany internet.
Nie stac ich zeby kupowac samodzielnie lacze wiec biora SDI na spolke.
Maja tanio i nolimit, ale troche powoli.
Podlaczaja kolejnych ludzi w bloku, w koncu SDI juz ledwo zipie.
Biora sobie lepsze lacze, do sieci dolaczaja sie kolejne osoby, bloki, a
moze nawet osiedla.

I tak rozrasta sie osiedlowa siec lokalna. Z czasem mozna przeksztalcic ja w
stowarzyszenie.
Nie bede tu opisywal co to daje, w skrocie mamy bardziej formalna
organizacje ;).

Ogolnie to radze: podlaczaj sie i nie podejrzewaj ich o jakies niecne
zamiary ;)

Pozdrawiam,

--
=[ Jarek Granat `dze' - nic-hdl: JG3-6BONE ]=
=[ jarek_at_adeon.lublin.pl   -   GG: 1124881 ]=