Czy ktos o tym slyszal?

Autor: mentoro (mentoro_at_netten.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 03:32:20 MET

Czesc wszystkim!

Sluchajcie niedawno w Gdynii [w Centrum] znalazlem ogloszenie o firmie
dostarczajacej inet.
Jest podobno w fazie powstawania [gdzies niby dziala]. Nazywa sie to tak
Stowarzyszenie Milosnikow Sieci Lokalnych "DTNet"
Nie wiem co jest grane, ale firma jakos dziwnie "pachnie", poniewaz:

- nie jest nigdzie zarejstrowana [bynajmniej na terenie Gdynii]
- reklamuje sie, ze daje staly dostep do internetu, a raz ze tylko do sieci
lokalnej
- poza tym ma dzialac jako organizacja NON PROFIT [dlatego ze stowarzszenie]
- no a jedynym kontaktem sa dwa numery telefonow komorkoych aktywowanych na
karty pre paid

No to chyba najwazniejsze fakty o nich. Powiedzcie mi gdzie tu logika
marketingu? Albo nawet chec dzialalnosci spoleczej [organizacja NON PROFIT],
nie wiem moze i jest, ale ja jej nie moge znalezc :o), wiec dlatgo prosze
was o jakies info jak byscie przypadkiem posiadali...

pozdrawiam
mentoro

Zycie czlowieka, ma kolor jego wyobrazni... [Marek Aurelisz]