Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Sławomir Białek (civic_at_agnisia.com)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 03:32:32 MET

In article <a5rsjr$368$4_at_holajza.chimera.eu.org>, Andrzej Bort wrote:
> "ostatnio"? "luserzy"? Może już zapomniałeś, jaka była afera, jak
> NASK ogłosił projekt taryfikacji za ruch?

ubiegłeś mnie, to samo chciałem napisać.
jeszcze mogę przypomnieć problem taryfikacji ruchu,
generowania komuś ruchu niechcianego, itd.

ja to właściwie byłbym nawet za tym, żeby można było
płacić za 1MB (ale też nie tyle ile tu podano, skoro teraz płacę dużo mniej
i podejrzewam, że do mnie nie dokładają), wtedy sieć by trochę odetchnęła
od divxów itp., szkoda tylko że technologia w ogóle się do tego nie nadaje.

--c