Re: PLC i limity

Autor: Jakub K. Boguslaw (madej_at_acn.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 22:38:05 MET

januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
> http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

> Interesuje mnie jak mozna w praktyce rozwiazac limitowanie do 250MB
> oraz jak taki system bilingu transferowego bedzie rejestrowal pingi i
> inne smieci, ze o spamie nie bede wspominal :P

Wiele firm produkujacych rutery implementuje w nich takie cos co sie
nazywa 'netflow' (robi to np. Cisco): jest to taka fajna funkcjonalnosc
pozwalajaca operatorowi dokladnie wiedziec jakie jest zrodlo i
przeznaczenie pakietu, ile czasu trwala transmija, ile pakietow i bajtow
zostalo przeslane, za pomoca jakiego protokolu, jakie byly porty, flagi.
Ba, informacje o ASach tez ten protokol zawiera.

Pewien problemem stanowi pozniejsze przetwazanie tego... chociaz dla
potrzeb tylko bilingu nie jest to problem znaczacy.

> januszek

Pozdrawiam,
Madej