Re: PLC i limity

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 03:30:42 MET

januszek napisal(a) [03 Mar 2002]:

> Interesuje mnie jak mozna w praktyce rozwiazac limitowanie do 250MB

Mozliwosci jest wiele. Mozliwe, ze sprzet PLC liczy ruch. Jesli nie, to
bardzo latwo jest zliczyc ruch na najblizszym routerze na skraju sieci
operatora.

> oraz jak taki system bilingu transferowego bedzie rejestrowal pingi i
> inne smieci, ze o spamie nie bede wspominal :P

To jest bardzo dobre pytanie... Wszystko zalezy od sprytu i wspolpracy
ludzi od techniki, bilingu i marketingu.

Nasuwa sie pytanie - czy w Zakladach Energetycznych sa ludzie, ktorzy
rozumieja problem?

--
					(moskit_at_irc.pl)