Re: TPSA a polski internet.

Autor: Maciej Urbaniak (macieku_at_axa.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 18:02:14 MET

--ciach--
> to juz jest NUDNE - wszyscy narzekaja na SDI/modemy - przez kilka lat
> poslugiwalem sie wylacznie modemem (od razu podkresle ze byly to zawsze
> modemy dobrej klasy) i nigdy nie narzekalem na jakosc polaczen - przez
> znaczna czesc czasu prowadzilem na modemie administracje serwerami i
> sporo prac natury webmasterskiej - wszystko na laczach przeklinanej
> TPSA - obecnie uzywam w domu SDI i takze nie narzekam na jakosc
> polaczen (a zdarza mi sie pracowac na tym laczu z trzech komputerow
> jednoczesnie) imo jesli ktos nie umie ocenic swoich potrzeb i
> [...]

I tu Kolegę popieram .......... :-)
Jak ktoś chce ciągać po drucie ISO płyt z oprogramowaniem to ani dial ani
sdi nie nadaje się do tego.
Do przeciętnego "dłubania" w sieci sdi jest w zupełności wystarczające ....
bardzo rzadko mam transfer poniżej 10k, a mieszkam na kompletnym zadupiu
(mała wioska .... fakt że blisko Szczecina). Jedyny mój problem to brak
alternatywy dla sdi (czyli cuś szybszego za podobne pieniądze), ale nie
można mieć wszystkiego :-).
A tak na marginesie to wyżywanie się na Pani w infolinii (nie działa, działa
wolno... itd.) nic kompletnie nie daje, co najwyżej ulży krzykaczowi.
Natomiast jak Panią ładnie poprosić żeby sprawdziła o co chodzi (czemu się
skiepściło z drutem) to w 80% przypadków pomaga na czas reakcji techników.
Z pozdrowieniami

--
Maciej Urbaniak
macieku_at_e-ar.pl