Re: TPSA a polski internet.

Autor: Michal Zawada (michal.zawada_at_xtempus.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 18:02:07 MET

Filip Ozimek wrote:

> Moja uwaga: dziwne, ale większość święcie wierzy, że
> należy im się bezpłatny dostęp za nic...

Przy prywatyzacji TPSA dostala cala miedz lezaca w ziemi za darmo.
Tak jak ktos napisal, nie bylo by problemu,
gdyby nie wysokie ceny kanalow cyfrowych. Ale to chyba nie tylko TPSA ?
Np. Telbank tez jest drogi. Moze one po prostu SA drogie w zestawieniu i juz.

Michal Z.

--
"What are we going to do tomorrow, Brain ?"
"Same thing we always do, Pinky...Try to take over the world!"