Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:29:35 MET

Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <____at_pse.pl> napisał w wiadomości
news:slrna7sgs3.pg3.____at_andy.pse.dyster-moderated...

> Chyba waszmość nie wiesz w ogóle o czym piszesz.

Chyba wiem. Przecietne dzienne ilosci pobranych/wyslanych
danych wiekszosci uzytkownikow nie przekraczaja kilku/kilkunastu MB.
A zeby cos wiecej napisac wspomne ze gremialne potepienie
wspomnianej oferty skladam na karb szeroko rozplenionego w
naszym kraju bolszewizmu praktycznego.
Nie jest tak ze przekaz informacji nic nie kosztuje i ze nalezy
sie kazdemu(w szczegolnosci, ktory odpowiednio ustawil sie
w stosunku do koryta - budzetu) za darmo lub symboliczna
cene i w nieograniczonych ilosciach.
Taka przedstawiono propozycje i sadze ze dla znacznej ilosci
osob jest ona atrakcyjna.

miab