Re: Stale lacze Warszawa Srodmiescie

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 22:30:24 MET

begin Jakub ZAK napłodził(a):

> Czy ktos wie jakie sa opcje stalego dostepu do internetu w
> Warszawie Srodmiescie (konkretnie Jana Pawla II, naprzeciwko
> Ilmet Tower, osiedle Za Zelazna Brama). ACN co pol roku mowi ze
> za pol roku a SDI tez odpada bo TP nie moze nawet poprowadzic mi
> zwyklego kabla i mecze sie z radiolinia.

dokladam sie , ja zlota zaraz obok
SDI nie ma terminali - w lape tesz nikt nie chce za "wyczarowanie"
terminala :(
NEO za pol roku mooooosze
ASTER standard nigdy
CHELLO mosze za pol roku (tak mowili pol roku temu lol)

Tan z TPSA zROFLOWAL mnie propozycja polsraki 2mbit :)

Czekam na Radiolacze ze Sferii ale oni tesz ciagle odkladaja wejscie z
internetem i z 40zl wymyslili sobie jusz 140zl :|

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/707