Re: TPSA a polski internet.

Autor: Filip Ozimek (wytnij-filip_at_zamoyski.edu.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:14:19 MET

Kerin <kerin_at_despi.net> wrote:
> 2. Fatalne lacza wychodzace na swiat. Przeciazone zbyt, ZBYT bardzo.
> 3. Obsluga? Jaka obsluga. Jak mi internet zniknie (niestety uzywam SDI) to
> nawet nie wiem do kogo sie zwrocic - musze cierpliwie czekac az laskiewie
> naprawia. Za granica (mieszkalem przez 2 tygodnie w Kanadzie) ISP bija sie o
> klienta czasem nawet napisza emaila pytajac sie czy jestem zadowolny z ich
> uslug.
> 4. Drzierzawy lacz TPSA to astronomiczne ceny i ISP nie wyrabiaja z
> placeniem haraczu TPSA.
> [...]

        Pytanie kontrolne: jak chcesz pogodzić szybkie łącza poza Polskę,
tani dostęp i dużą ilość podłączeń końcowych juzerów (szczególnie przy
braku tego pierwszego)? Nawet Gandalf nie pomoże, chyba że elfy będą
nosiły pakiety w wiaderkach.

--
* Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *
Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write