Re: TPSA a polski internet.

Autor: Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak (bloodman_at_amiga.fdns.net)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 17:44:27 MET

Więc Mon, 25 Feb 2002 22:37:12 +0000 (UTC),
Kerin <kerin_at_despi.net> pisze:

> 2. Fatalne lacza wychodzace na swiat. Przeciazone zbyt, ZBYT bardzo.

Paradoksalnie - im droższe łącza, tym mniej sieć przeciążona...
Po prostu mniej klientów będzie na nie stać...

> 3. Obsluga? Jaka obsluga.

Tutaj się nie zgodzę. Miałem troche kłopotów i po każdym telefonie
coś załatwiłem. Ale wiem, że gdzieniegdzie siedzą 'blondynki'...
Raz też się naciąłem na takiego i w konsekwencji musiałem zacząć
od samej góry...

> 5. SDI to mozna nazwac DEMO internetu. Nawet z polowy jego zasobow nie mozna
> skorzystac (radio, video w czasie rzeczywisctym). O modemowcach juz nie
> wspominam nawet, oni to maja DEMO z Timelimit.

Co do modemowców to się zgodzę... Ale SDI? A jak ty chciałeś pociągnąć
na tych biednych 11k realvideo? To jest technicznie niewykonalne przy tej
szybkości łącza (załóżmy że chodzi idealnie)... Co do realaudio to czasem
da się słuchać spokojnie.

> Nie wiem, jak inni ale ja jestem zbulwersowanym tym co tpsa wyrabia z
> polskim internetem. Nasze ceny za dostep do internetu rownaja sie z Japonia
> gdzie ludzie zarabiaja 5x wiecej.

Ja uwazam ze TPSA ma jeden udany projekt dla klientów indywidualnych - SDI,
jeden całkowicie skopany - Neostrada, i dla masochistów - dialup ppp.
Reszta (stałki) faktycznie zbyt drogie i raczej (z powodu cen) dla średnich
i większy firm...

--
BloodMan <bloodman_at_amiga.fdns.net>