Re: Internet przez SDI w Dolnym Śląsku

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:48:06 MET

> A co do tego ilu userow korzysta z SDI - mam go na biurku przed soba obok
> monitora dioda wielka jak ekran w kinie ;) Typowa Tepsiarska polityka -

Heh.... sprawa jest beznadziejna :-(
Teraz pytanie mniej techniczne - co robić ????
Zgłosiłem ten problem do tpsa która przyjeła "zgłoszenie awarji".
Mieli odzwonić ale nie odzwonili :-(
Kumpel dzwonił do nich to go zwyczajnie zbyli twierdząć że czasami jest
lepiej a czasami gorzej
i że może to być spowodowane przeciążeniem sieci.
Może jakąś petcje zbiorową im pisać czy co ???
Jak by większość użytkowników SDI z Dolnego Śląska którzy chcą grać w
internecie
napisali skarge do tpsa to może by się coś zmieniło.... tylko jak to
zorganizować ???

ps.
Wydałem 1000zł po to abym zazdrościł pingów kumplowi który mieszka 1km
odemnie
i ma zwykły modem :-((((((((((((

--
Pozdrawiam