Re: Łączadzierżawione od TP SA

Autor: paulxt (paulxt_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:40:44 MET

Użytkownik "Marcin Bójko" <bojko_at_agora.pl> napisał w wiadomości
> Cześć.
>
> TP SA robi ostatnio numery z łączami dzierżawionymi. Zakładają dławiki 9,6
> kb/s i jednocześnie z cennika zniknęła podkładka na kanał cyfrowy. Czy
ktoś
> z was ma stary cennik na łącza dzierżawione? Zwłaszcza na wersję w której
> dzierżawa łącza mogącego przesłać 2 Mbit/s kosztowała 15% kanału
cyfrowego
> 2Mbit/s (z tego co pamiętam). Za te numery chcę im narobić koło tyłka, ale
> muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
> [...]
Jest to w dalszym ciągu - w poz. I.1.B.9 i w zasadzie chodzi tylko o to,
aby oni te usługi realizowali. Przyznanie takiego łącza wymaga "podobno"
zgody wice, co oczywiście w rozsądnym czasie jest nieosiągalne (jeśli ktoś
takową zgodę otrzymał lub chociaż oficjalną odmowę - bardzo proszę się
pochwalić).

PaulXT