Łącza dzierżawione od TP SA

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_agora.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:32:31 MET

Cześć.

TP SA robi ostatnio numery z łączami dzierżawionymi. Zakładają dławiki 9,6
kb/s i jednocześnie z cennika zniknęła podkładka na kanał cyfrowy. Czy ktoś
z was ma stary cennik na łącza dzierżawione? Zwłaszcza na wersję w której
dzierżawa łącza mogącego przesłać 2 Mbit/s kosztowała 15% kanału cyfrowego
2Mbit/s (z tego co pamiętam). Za te numery chcę im narobić koło tyłka, ale
muszę mieć dowody, że zmienili cennik nielegalnie.
Chyba, że się mylę i cały czas to jest w cenniku - nie mogę znaleźć.

--
Marcin Bójko
Gazeta Wyborcza - Dział Nauki