Re: Internet w Warszawie

Autor: killer (emaxx_at_astercity.net)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:39:27 MET

Nie bede sie rozpisywal z pingami i tracertami bo chce mi sie spac juz.
Prawda jest taka ze najlepiej jest zawitac do aster.Radiowki nie polecam w
tele 2 bo sie ustawiaja tylko na biznesowych klientow.Z radiowki jezeli juz
to pro futuro.
A chello i neostrada jezeli ci nei przeszkadzaja limity na download.
Ale i tak najtaniej ci wyjdzie w aster.Nie pisze tego ze sam mam.Uzywalenm
chello,z tpsa chyba jak kazdy tez mialem kontakt i mam swoje zdanie o tej
firmie nei koniecznei mile.A domysl sie jak zalatwic u nich reklamacjie ze
ci cos wolno dziala.
A jak chcesz zobaczyc jak dziala to to zapraszam do biura obslugi klienta
astera.Wiem ze byli na al. niepodleglosci ale sluchy mnie doszly ze
przeniesli sie na plac hallera.Na miejscu mozna sobei posiedziec (postac)
przy kompach podlaczonych do dwoch roznych pakietow predkosciowych

Pozdrawiam
killer