Internet w Warszawie

Autor: Robert W. (dziekuje_at_za.spam)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:32:00 MET

Mam pytanie. Place troche za duzo za dostep do Internetu. Mam w tej
chwili zwyczajny dial-up przez Internet Partners, w zwiazku z tym
oczywiscie place TPSA ok. 4 zl za godzine (moze troche mniej, nie chce
mi sie dokladnie juz w tej chwili tego przeliczac.)

Chcialbym wiedziec jakie inne opcje istnieja w Warszawie, ktore nie
wiazaly by sie z ograniczeniem czasowym, lub oplata za kazda godzine
korzystania z internetu. Wiem ze moge sie polaczyc przez:

Kabel:

Tutaj w gre wchodzi Aster City oraz Chello. Czy istnieja jakies inne
firmy? Jak szybki jest dostep do zagranicznych serwerow. Nie chodzi mi
tylko o przepustowosc ale takze opoznienie. Czy ktos moglby
opublikowac tutaj wyniki tracert np. do google.com?

Radio:
Tele2. Sa jeszcze jakies inne opcje? Znowu prosze o wyniki tracert.
Czy fakt ze dane ida przez fale radiowe nie zwieksza opoznien?

Telefon:
SDI oraz Neostrada? Czytalem na tym forum ze srednia przepustowosc to
ok. 10kB/s. A jaki jest ping do serwerow zachodnich?

Interesuja mnie tylko i wylacznie polaczenia gdzie ping do serwerow
zagranicznych wynosi max. 250-300 ms. (z mojego komputera do serwera.)

Obecnie wynosi on ok. 250 ms. Ping do pierwszego hop'a to troche ponad
100ms, rozumiem ze tak wolne sa modemy? Czy jeslil bede korzystal z
modemu kablowego, opoznienie do pierwszego serwera bedzie tak samo
duze, czy tez zaoszczedze te 100 ms? A w przypadku polaczenia
radiowego?

Czy sa jeszcze jakies inne opcje?

Pozdrawiam,
Robert W.