Re: Open realy

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 22:09:43 MET

VTAM!

Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> wrote:
[...]
> Na to mogę odpowiedzieć tylko w sposób niecenzuralny: pierdolisz jak
> potłuczony. Ostatnią wersją sendmaila, która nie sprawdzała revDNS, to był
> chyba SMI-4.x. Tak, używaliśmy. Jakieś 6-7 lat temu. Wątpię, żebyś pamiętał te
> czasy.

Szymonie, a czy możliwe jest żeby w ramach domeny UCI egzystował swego czasu
jakiś host studencki (akademiki na przykład) który byłby open relayem?

Żeby nie było - do Twoich kompetencji nie mam NAJMNIEJSZYCH zastrzeżeń (a
wręcz przeciwnie - żywię dużą estymę na pograniczu lizusostwa ;) )

cezar

p.s. Przez ostatnich kilka lat nie sądziłem że dożyję momentu kiedy Szymon
użyje wulgaryzmu publicznie ale oto stało się! Zanotowałem skrzętnie w
notatniczku, będzie co wnukom opowiadać - ale i tak pewnie nie uwierzą ;)

--
cezar
CYBER Service