Re: Internet na warszawskich Jelonkoach.

Autor: ArturRP (arturrpKOCHAM_at_SPAMidea.net.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 17:49:02 MET

mysi0r <pronet_at_kompit.com.pl> napisał(a):
> A ile chcesz wydac i jaka predkosc cie interesuje???

Wydać chcę jak najmniej i interesuje mnie jak największa prędkość ;)))

Ale poważnie to trudno powiedzieć -- jeśliby się dało to byłbym
zadowolony przyłączem indywidualnym, na warunkach oferowanych np. przez
telewizje kablowe. Jeśli się nie da, to jakieś łącze na potrzeby sieci
osiedlowej -- jakiś czas temu było 12 osób, więc łącze musiałoby być
0.5-1Mb, za cenę max 100zł.

Pozdrawiam,
Artur.

--
  O   (=>  ::   Artur Rafał Popławski   ::     Even bytes            ::
)/\._[__]  ::    arturrp_at_idea.net.pl    ::   get lonely              ::