Re: kable dzierzawione w tpsa -gdzie trwa o tym dyskusja ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 14:21:52 MET

> . Świadczenie usługi dzierżawy łączy, z zachowaniem odpowiedniej jakości,
> wymagań określonych w art. 53 ust.1 oraz w sposób dostępny każdemu
> użytkownikowi na obszarze wskazanym w decyzji. (art.61 ust.1)

czyli usługa musi być powszechna. Tłumaczenie "brak możliwości technicznych"
NIE JEST TŁUMACZENIEM, i urzędnicy TP SA mogą je sobie wsadzić gdzie słońce
nie zachodzi. Według ustawy warunki techniczne MAJĄ BYĆ, i już.

> . Ceny usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych powinny uwzględniać
koszt
> ich świadczenia i być niezależne od sposobu wykonania usługi, jeżeli
> użytkownik nie żąda świadczeń dodatkowych. (art. 61 ust.6)

BINGO! Niech teraz TP SA wykaże, że koszt świadczenia usługi dzierżawionej z
filtrem 9600 bps jest inny od usługi z filtrem 144kbps. Jeżeli tak nie jest
(a jestem pewien, że ten koszt jest identyczny) to cena USTAWOWO musi być
TAKA SAMA.

Ktoś to rozwinie, lub mnie poprawi?