Re: [Chello] Błąd routingu?

Autor: Dominik Ścigalski (dominiks_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Jan 2002 - 00:07:32 MET

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> To nie uzywaj.

Bez tego nie dziala wiele serwisow np. bramka Plusa,
jak nie uzywam tego serwera to i tak idzie przez inny
wiec wychodzi na jeszcze gorsze.

> [tona pingow]
> Jezu. Kiedy Wy sie ludzie nauczycie, ze ping nie jest wyznacznikiem
jakosci
> dzialania sieci?

Przepraszamy wielki specjalisto! Jak juz zauwazyles nizej,
dalej pisze o tym zagadnieniu.

> [zostawilem dla kontrastu]
> Czlowiek pisal o realnym 'czasie' ladowania _strony_, a Ty wyjezdzasz z
> pingiem.
> I powiedz jak to sie ma do siebie?

Niby nijak, ale pingi tez sa cenne przy testowaniu lacza. I
wdzieczny jestem ze zostaly wspomniane.

> Chcialem zauwazyc, ze wlasnie _nie_ rozmawialismy o pingach.
> Tylko o realnych czasach ladowania stron.

W _poprzednim_ poscie rozmawialismy o pingach, a wczesniej
o realnych czasach. W sumie ja i ty mamy taki sam poglad na
pingowanie i ich użyteczność przy testowaniu realnych czasów,
tylko TY jeszcze tego nie zauwazyles.

> Nie ma.
> Chociaz moze ustawienie innego proxy pomoze.
> Ale watpie. [1]
> Prosze nie. Nie pinguj juz nic i nie probuj przypadkiem
> wysylac wynikow na polip.

Pingowanie jest moja sprawa, a wyniki chyba nie beda tu juz
nikomu potrzebne wiec nie obawiaj sie.

Pozdrawiam,

Dominik

PS. Strasznie jestes spiety, albo to ja tak sie wyluzowalem...