15 GB limit w Chello (było: Błąd routingu)

Autor: Dominik Ścigalski (dominiks_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 17:10:46 MET

Użytkownik "Jo'Asia" <JoAsia_at_rassun.art.pl> napisał w wiadomości
> Dominik Ścigalski wystukał w wiadomości <a1ukqr$1u2r$1_at_pingwin.acn.pl>:

[...]

> Co do grup news to nie wiem, po dwóch dniach znudziła mi się lektura
> powszechnego narzekania.

Taaaaaaaak, rzeczywiście, atmosfera tam nie miła, ale
zastanawiam się ile osób czytających tę grupę i
potencjalnie zastanawiających się nad podłączeniem do
internetu wie o ograniczeniu ściągania danych w Chello
wynoszącym 15 GB na każde 28 dni - mi się włos na głowie
zjeżył, o tym nie ma ani słowa w umowie, którą się podpisuje
i chyba traktuje jako wiążącą. W tej samej umowie napisane
jest, że jak ktoś przekroczy limit może zostać zwiększona
opłata. Jest tam również napisane, że przez 12 miesięcy
GWARANTUJĄ niezmienność cen.

Wcale mnie nie dziwi, że tyle osób narzeka.

Pozdrawiam,

Dominik